<3

idag är det ingen vanlöig dag idag är det luddes födelsedag =) lilla busen fyller 1 år...så sjukt vad tiden har gott fort =) är så glad att den lilla killen finns!

idag är också exakt 1 år och 1 dag sen farmor dog ;( en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv!... farmor som alltid skulle finnas där!

och idag är också den dagen då morfar dog ;( ... när mamma ringde mig på jobbet visste jag inerst att det hade hänt!

där efter kändes som jag blev ett känslomässigt vrak.. haha nej men!...ena stunden kunde jag skämta å va helt som vanligt, i andra stunden blev jag tårögd sen va jag som vanligt igen.... jag är ju som alla vet ingen gråt person, jag hatar att gråta inför folk... så jag har hållit inne hela dagen,... får väl se när jag e redo att vara ledsen!

nu ska jag iaf iväg å träna å tänka på annat...träning blir jag glad av!


taaaataaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0