nytt år nya möjligheter!

JO i februari har jga lovat mig själv att ta hand om min kost! HA!
jag ska köpa såna jäkla mat tidningar å shit! kosten är ju trotts allt a och o när man tränar å bla bla bla!

för nu med tanke på att jag hatar att laga mat blir de mkt pasta å korv....sådär bra...nja!
sen e jag ingen kvälls ätare så de där med äta efter träning e jag feeeett kass på! SHAPE UP!
så får väl passa på att käka korv å makaroner resten av januari nu... har fan inte råd att köpa nåt annat ändå HA!

idag fick jag ännu en faktura påminnelse... visste att jag slängt den...eller anade de... men kom inte ihåg var ifrån jag beställt grejen så kunde inte kontakta dom helle haha...soooo typical me!

å de va från elgiganten btw!... en film... wierd!

på lördag är det girls night out... å jag längtar sååååå himmla mkt! =) superduper!

men innan de e de 3 arbetsdagar kvar å 2 tränings kvällar =D
å på lördag ska jag bestiga ryssberget igen...taaajm to get out and run again! wuuhuuuu!

taaack haaaaj!

taaaack haaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0