Fullt ös!

Idag har de varit fullt upp! Började morgonen med ett cx pass med Mudde sen gick jag å pillan en runda, ut på nya bron bland annat! Ha! Svin mkt folk där haha helt chockad!

Sen möte jag upp jalle å Ludvig å så gick vi på stan :) avslutade med en fika som bestod av en varsin AS stark café latte! Fy fan!

Efter de körde jag bort till caspian en runda å hälsa på :)
Sen skulle jag å pillan ut å gå igen :)
Nu har jag precis lagat mat å ätit å placerat mig i soffan! Fedt!

Ja å Fia va lite fest sugna buuuut händer ju inget speciellt så lutar nog mot att vi skiter i de :/ får hålla oss till nästa helg! Då e de girls night out :D som jag längtar! :)

Kommer få många damp anfall denna veckan! Ha! Energin kommer va fett hög!
Fest fest fest fest!

Seee yaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0