vi behöver vår!

har denna vintern varit längre än dom andra?
jag har aldrig behövr vår så mkt som jag behöver nu! å ändå vet jag minst 100 som behöver vår mer!
tycker alla e nedstämda, lite mer lättirreterande å allmänt depress haha! i´m trying to keeep my spirit up! men allvarligt talat får vi mer snö kommer jag nog få köpa anti depressiva... tur bell jobbar på apoteket så
hon kan fixa biffen!
 
så denna veckan same same! jobba å träna.. haha de e mitt veckoliv! i tisdags träffade jag krullet en sväng... vi planerade vår greklands resa... vi ska till santorini eller vad tusan de hette HA... iaf där mama mia spelades in =)
huuur najs! i maj blir detta =) har inte bokat än buuuut!
sen hoppas jag på att jag å pp kommer iväg i slutet på augusti å äntligen får göra vår creaaaaazy resa =D
 
blir tyvärr inget hälsa på fia denna terminen =) men de kommer gå snabbt tills vi ses igen! hon borde vara framme snart btw?! hon skulle visa ett livs sign!
 
ikväll är jag trött! har ätit en godis påse till middag... får ta hand om mina matvanor imorgon igen ;)
imorgon blir de först cx sen en löprunda med j.p... äntligen! booort med snön!
på kvällen ska vi hem till jalle =) mysa med ludde...saknar lillkillen!
 
idag har jag varit å myst med casse också..han fyller ju 1/2 år...stora killen =)
 
taaack haaaaj!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0