varannan dag varianten!

öööh! får hoppa över träningen idag...igen! aaaah!
men insåg att de va kört när jag skulle kasta snö på stiffe å sprang 10 meter å fick typ ingen luft!
så ett body combat pass.... nja får nog en hjärtinfackt då FUCK!

men imorgn DÅ ska jag va fit fou fiiight...sen e jag dålig igen på fredag sen kan jag träna på lördag haha! japp varannan dag principen....wuuhuu!

snö... jag hatar snö för tillfället!

å jag har ett litet dilemma till....hälsa på fia lr inte?
för nu ska vi inte på grekland resa föns lite senare i sommar...så ska jag hälsa på fia i maj? vill ju verkligen iväg...men åka själv?
går ju inte direkt några direkt flyg HAAAA!

får suga lite till på den karamellen!

taaattaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0