HELG!

hate my life hate my life hate my life!...noooOooOoo i don´t!

detta kommer bli min tredje festfria helg... de e faan inte ok!
krille droppade bomben innan att hennes ekonomi inte höll för en ute kväll...and guess whaat de gör inte min heller!
222 kr på kontot...greeejt!
but i be back in the game SOOOON!

igår va vi hos andreas,lotte å caspian å käkade tacos med mamma å pappa också =) de va myyyyys... caspian älskar bamse haha!

imorse ställde jag klockan på 07.30.. VA AS TRÖTT när den ringde... trodde jag skulle till jobbet, försökte komma på vilken dag de va! haha!
men tvingade maj upp å stack bort till slingan å sprang 2 1/2 varv haha...not moutch!
sen hem å käkade frulle sen drog jag till gymmet å tränade cx sen väntade mudde å lennox på mig när jag kom hem å vi gick
ut å gick =) blaaaask väder men wtf!

haha naaae panna, de e faktiskt februari, det är en vinter månad, då ska det vara snö ute! SO get your self togheter!
men längta till våren kan jag ändå göra =) får ta igen alla festerna då haha när pillan flyttar till malmö =) yaaaaaay!

TATTAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0