wuuuurst ever!

precis när jag klickade på publicera inlägget igår hörde jag nåt konstigt ljud... lätt som nåt gick i rummet typ!
AS NOJIG! men trodde de va träden utanför så gick upp å stängde förnstrert å la mig igen.... hör fortfarande ljudet!

blir lite lätt upprörd! tänder lampan...och ser 2!! gigantiska spindlar...en på gardinen å en bredvid på väggen... får bokstavligen panik! tänker ringa pappa på utrycknings nummret men ringer parke! när jag står i sängen å hoppar av lite frusteration blir jag attackerad av ett flygande monster! dödsskriker å slåss för livet... jag knockar den till golvet å slänger min strumpa på den å stampar!

med moraliskt stöd av parke i luren hämtar jag dammsugaren å lyckas till slut dammsuga upp spindlarna, monstret å halva min strumpa!

sen kan jag gå å lägga mig.... mentalsjukhuset å spindlarna va tooo moutch för en kväll!

how creepy?
 
har beställt en ny kamera: vattentålig,stöttålig,sand å damm tålig! en perfekt kamera for my as!
 
nu är det träning sen springa ryssberget sen kstan å köpa nya underbyxor! fuuuck yeaaaah!
 
laaajter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0