Tråk söndag!

Haha denna söndagen har varit lika tråkig som dom brukar vara hemma!

Först gick jag till Beverly centret köpte ett mobilskal sen gick jag upp till melrose å gick å gick å gick! Sen gick jag ner igen gick in på seven eleven köpte en cola å macka gick hem å åt sen somnade jag!

J.p å dom frågade om jag inte ville med till vegas idag å va där till på tisdag! Låter som ett misstag just nu haha
Men vi ska ju till seaworld på tisdag å de längtar jag efter :D
Har bara 4 dagar kvar här nu ju!

Om inte j.p vinner i vegas för då skickar han hit en limo å förlänger min resa :D

Nu borde mina romies komma snart! Har knappt pratat med någon på hela dagen! Bara mamma å pappa i morse, två som frågat efter vägen å han jag köpte skalet av haha!

Se yaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0