Santa monica!

Trött tröttare Anna Nilsson!
Helt slut efter idag! Började med att ut å gå med Linnea fett varmt å jobbigt!

Sen hem å käka frulle sen iväg till santa Monica för att möta upp Jennifer!
Vi drog ner till stranden å chillade å ut på piren å åt corn dog! Mys dag!

Sen började min otur! Jennifer beställde en taxi innan hon stack till lektion som inte kom! Efter 1 timme ringde jag å dom skickade en ny! Sen hade jag ingen nyckel så kom inte in för Fia å dom va inte hemma så fick hänga på the grove å fördriva tid!
Vi skulle ut å käka å kolla på the grove idag egentligen buuuuut vi hann inte :( så nu blir de nog inget av de för jag orkar inte haha!

See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0