OFF!

lasse kroner e väl inte död?! vf tror jag de!

igår va jag fett off på jobbet... kommer typ inte ihåg nåtting... mer än att jag skrev quiet iställe för cute... efter jobbet va de dags för powernape.. så tog två flugor i en smäll å gick å sov i solariumet!

träningen gick bra...så bra de kunde gå en lördag!... lördag? menar måndag!..

söndagsmiddagen btw blev torsk å potatismos sås å salad..MUMS!
efterätt: choklad pudding/kräm (kommer verkligen inte ihåg vad de heter) med grädde å bananas!
min roll i de hela va att pilla bort skalat på potatisen som jag kokte med skal på =)..jag va bra på de!
sen kollade vi på johan falk å fran wagner.. nej jag är inte kär i franky boy!

idag har jag tränat mkt... in i duschen kolla lite gala å sööööva!

tataaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0