L.a

My bag is back and i'm sooooo happy!
Haha!

Update: shopping runda i lördags, när jag skulle betala på Viktoria secret så e min väska borta wtf?!
Paaaanic! Men en i personalen har hittat den. I dont know were?

Efter de gick jag, Fia å jen till poolen liiiite sent men hann bada lite :) sen upp å duscha and make ready fooor paaardy!
vår taxi chaffis va DUM i huvud!... Are you mental?
Han fick ingen drix så han slängde upp dörren å skrek : geeeeet ouuuut!
Vi va först på lur sen drog jag, jen, Amanda å Hanna till av! Funny night kö å köpa egen dricka do not excist!

Igår va de dags att hämta My bag! Visste inte ens vilket flygbolag jag åkt med så taxi-Elias va nog uppgiven men han följde med mig inne på flygplatsen med :) tillslut fick vi min väska! Buuuuuut kostade typ 1000 kr alltsomallt! Suuucks!

Sen chillade jag med boysen resten av dagen! Beachen å lite kändis tur fuck yeah! Sen skulle jag ta taxi från deras hotell å den nötten hittade inte hem så fick hoppa av vid seven eleven som jag kände igen å när jag hoppade ut slog jag i huvudet i bildörren så de gick håll haha!

Suchi å chill igår kväll! Nu e Fia å Jennifer i skolan, jag å Linnea ska snart till berget! Bara hon vaknar snart :)

Laaaajter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0