Helgen!

Packade min övernattnings väska i fredags sen å drog till boysens hotell där vi korkade upp direkt :)

Va några andrasvenskar som j.p kände på samma hotell så dom joinade oss!
De blev en blöt å dimmig kväll men vaknade upp på hotellet iaf!
Vid 10 drog vi till universal sådär pigga NAT!
Vi köpte såna pass så man slipper stå i kö :) faaaantastiskt gjort! Dom hade en ny grej sen jag va där sist. Transformers grejen! As cool!
Massa halloween grejer överallt! Faaan va kul å va där vid halloween alltså!

Jag drog hem en runda efter å kom sen tillbaka för filmkvällsdags!
Kollade på den om shanobi! En skräckfilm.. Svin dålig haha! Sen en annan som också sög! Jag somnade :D sen åkte jag hem å somnade som en stock ligger fortfarande i sängen döds trött! Men ska ut å gå snart sen köpa frukost!

Idag kommer brudarna tillbaka! Jag e rastlös å uttråkad å längtar efter att träna! Lalalalaaaaa

Lajter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0