Hate My life hate My life hate My life!

I två veckor kunde jag väl fått vara utan tandvärk?! Inatt har varit hemsk!
Så kanske till å med måste tills tandläkaren! Skypade med mammi å pappi så vi sköljde min mun med sprit haha men inget hjälper ;( kan inte gå så här i en hel vecka?!

Anyway! Dom andra e ju i vegas nu!
Så igår kväll när jag kon hem från min shopping tur fanns ingen fungerande tv å ingen data?!!
Panic attack Panic attack!
Så jag gick på bio! SJÄLV haha have i no friends?!
Fast de e nog rätt vanligt här va inte ensam mobbad iaf!
Kollade på Batman sry Fia men sista veckan den går... Cant miss it!
Alltså den va sååååå bra! Jag fällde nästan en tår alltså!

Inatt har jag sovit donky dåligt! Taaaanden!
Ut å gick imorse med toa papper i skorna (hittade inga plåster)

Nu har jag duschat å ätit frukost å väntar på att joppe å resten ska komma till stan :)

Laaajteeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0