Flipper!

Idag sov jag lite fram å tillbaka till kl 4!
Omg sen fick jag tvinga mig upp å försöka få i mig någon mat!
Gick bort till ralfs!
Misstage 1! Kallsvättades heeeela vägen å trodde de va nära slutet i kön! En tant försökte prata med mig men jag bara back off!

Pratade med j.p å fnatte å tjatte från LAS vegas! Vi enades om att denna resan inte e min resa! Fail fail fail!

Men imorgon blir de sea world iaf längtar! Hoppas min mage e helt ok då! Sista medlemmen från deras familj kom hem idag också från Spanien fullt hus!

Nu har jag bara 3 dagar kvar här! Å de ska faktiskt bli sköööönt att komma hem! Sjukt att man kan sakna alla efter bara 2 veckor?! Till å med dom på jobbet haha sik! Och ska inte tala om träningen! Ska träna ihjäl mig när jag kommer hem!

Laaajter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0