worst day!

jag blir aldrig bakfull... lr en gång på 50 blir jag bakfull... igår va en sån dag! FY FAN! kom ur sängen först 11.30 å sa hej då till totte sen gick jag å la mig igen sov till 14.30
va tvungen att masa ner mig till ica å handla nåt att äta sen sov jag mellan 16-17 med =) haha trött tjej.se
men va å tränade på kvällen med mudde iaf =)

alla visste att jag va övertagad till sgif festen.... så de gick utför den kvällen jaaaaa! men groggarna dom blandade..omg omg omg! 70 / 30 å då va de inte mest cola! fattar ju inte sånt när man e full då e jag typ allt gott haha!
så en liiiten dimmig lördag å vill helst va nykter i helgen.... or ells i will fuck you up!

jobbar bara 4-dags vecka denna veckan =D jag å mammi ska till väla på fredag....yeeehooooo!

neeeeeej nu e de snart dags att träna...försöka peppa liiiite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0