supa å turban!

snart helg igen omg omg omg! e såååååå taggad på sgif festen i hope it willl be FUN!
helgen som gick drog jag å krille till kstan å kollade på bio TED! den va sao bra... haha kulig...bitter nallebjörnan kan va kul!
i lördags drog jag med krille on tha berg.. vi sprang å sprang å sprang tillslut kom i fram...
sen kände vi att de skulle firas med fest på kvällen =D

nykter helg? vem försöker jag lura?! aaaaall in!
kvällen slutade i kstan på grand (jocke va med) men de va fuuuuunny!
sov till halv 1 i söndags... fast har kommit på varför! tog en 700 mg verktablett (som jag fick utskrivit när jag opererat tanden) för jag hade sååååå on ti huvudet, den tabletten å fyllan resulterade i mega däckning haha!
am i a drog abuser know? NEEEJ just once!

igår bjöd jag å krille hem tjejerna hit å hade indisk afton... luktar fortfarande indian här hemma =)
de va myyyyyssiiiiiiigt! jag va mest barnvakt men de gör inget!
fotbollen med WHAAAT A FUCKING GAME?! are you kidding... stod å hoppade å skrek när dom gjorde 4-4!

jag älskar ju när folk säger fel...huuur kul som helst så när stiffe sa jesus å lerjungarna idag bröt de för mig... de bröt ännu mer när stiffe blir irreterad över mitt hånfulla skratt!
yes i can be pain in the as!

denna helgen e full späckad! fredag kommer TOTTE! YAAAAAAAY! vi ska på bio =) räknade ut att jag nog inte träffat han sen påsk! wtf! så lång tid har de aldrig gått innan...i miss miss miss!
sen lördag är det äääntligen reunion mellan aa å pp! paaaaaaaaaaaaardy! har varit taggad sen i måndags... så kommer väl gå sådär bra =)

njaaaaa taaaaattaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0