innebandy!

paaaaaaaaaaaaaaaaaaaain!
idag va de cx på schemat direkt efter jobbet awsuuuuume! sen hem å käka sen skulle de va dags för bodypump med muddan
BUUUUT! innebandy premiären va visst idag.. å tyvärr kan jag ju inte va med på allt :/ men får typ köra varannan vecka..
dom gav förslaget att ändra tiden till 18.30-19,30

am i a superwomen?
då hade min torsdag sett ut såhär:
16.30-17.00 cx
18.30-19,30 innebandy
19.30-20.30 bodypump
eeeeh aint gonna happend!.... åååååh vill ju göra allt!

ikväll gör totte entre i sbg =) yaaaaay!
imorgon ska han laga 4 rätters till oss sen ska vi på bian!

idag har jag lidit av trötthet på jobbet började 06.00 tröttheten övergick till övertrött.... and that is sooooo funny!
stiffe å j.p säger att jag låter som kapten hadock när jag har mitt skadeglädje skratt... stiffe har munnen på sned när han härmar mig... THATS NOT ME!

haaaj haaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0