Home!

Resan hem va fruktansvärd! Satt inklämd mellan två karlar! Am i gonna die know? Dom visade en sorglig film (igentligen en komedi blev känslosam av panik känslan) jag började gråta! Försökte göra de diskret!
Bytet i Chicago va en mardröm som vi glömmer! Fram tills jag träffade Linnea från Karlshamn som blev min resvän!

Jag tog med henne överallt livrädd för att tappa bort henne! På toa å in i godis affären!

Mamma hämtade mig i k stan halv 4! Direkt hem till dom å somnade! Sen började folk terra om fest! Som jag e såååå svag för! Så de fick de bli!
Något jag ångrade i söndag! Sov till 12 sen sov jag mellan 17-19 å va fortfarande hjärndöd! Låg i soffan heeeela dagen!

Igår va första jobbdagen FYFAN! Hate My life hate My life! Jag överlevde med nöd å näppe! Hem å sov till 18.30 stack å tränade sen duschade sen la mig!
Vaknade halv 4 inatt! Jaaahaaa nu då?! Låg å filosoferade till 05.20 när de va dags att gå upp!
Undra när jag blir zombie idag?

Imorgon bitti ska jag till Karlskrona på undersökning av min tand å bestämma var när hur den ska opereras! Buhuuu men jag hatar den så väck ur mitt liv!

Tack haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0