fredags mys!

yaaaay weekend =)
idag har de varit fiiight mellan mig å sidde on work... va totallt slut å heeeelt genomsvättig! han la mig i en vattenpöl?! varför gör man så haha

efter jobbet drog jag å pillan ner till stan, fixade dop present å present till linnsan! b-daaaaay party kommer bli awsome =) spela spel med brudsen... synd bara att pillan e dålig =(


nu kommer snart linn å krille... vi ska laga anka! MUMS!
druckit min första julmust love love love love love!

imorgon är det först träning....sen ut å springa first time sen jag kom hem...omg! träningsvärken från igår?! fyyy faaaaaan!
sen måste jag va fit fou fiiight för att stå framme i kyrkan å ha 102 ögon på mig...sheeeeeeeeeeeeet!

taaack haaaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0