DOP dag!

idag har jag varit lite trött!.... idag har jag pratat länge med tutte =) sooooom jag saknar honom för tillfället! kom hem kom hem kom hem!

igår började jag dagen med träning, sen va de dags för caspians dop!
de började 13.30 och 13,15 hade fortfarande inte våra kusiner kommit så jag å pappa bestämde oss för att gå ut å kolla så dom inte stod utanför, vi känner också att vi e lite kissinödiga å jag ser att församlingshemmet är öppet. Så vi går in där å kissar, när jag sitter på toa hör jag en dörr slå igen tänkte inte mer på de,
när vi kommer ut är det helt släkt å dörren e stäng....
jag ska öppna dörren, dörren är låst! haha....
- pappa vi e inlåsta!

jag ringer andreas som´undrar vart vi e... jag ber han leta upp prästen å släppa ut oss! han skickar mamma... som ställer sig vid rutan på dörren å u´ttrycker sin irretitation
- vad skulle ni in där å göra?!

haha sen hämtade hon piano killen å vi va ute igen =) vi fick en såååånt skratt anfall haha typsikt oss!

sen i kyrkan stod ju alla vi faddrar å föräldrar där framme sen under en låt lr trosbekännelse bad prästen alla att stå å när den va färdig sa hon varsågoda å sitt igen... så då gick jag snabbt som fan till min plats å satte mig... då ropar rikard på mig å vinkar tillbaka mig.. haha alla faddrar å sånt stod såklart kvar....pinsamt!

smörgåstårta å tårsta stod på schemat sen..muuums!
å när jag gick böjde jag mig ner å sa hej då casper?! alltså pinsamt igen!

sen mötte jag upp jycke å taggade till linn för lite spel å dricka! första gången jalle va med sen ludvig föddes... de va såå kul.... fast de kändes inte som de va så länge sen när hon satt där =) like laaast day!

neeeheeeee nu ska jag å muddääää träna lite heepp heppp!

seee yaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0