back in the game!

aaah tror jag har kommit in i min vanliga tidzon nu!
finally!
jobbjobbjobbjobb för hela slanten... rätt skönt att få in rutinerna med jobb å träning igen =)
idag tog jag stiffes arm å la hans hand i en fågelbajs! haha huuuur kul?! sen ruuuuuun to the hiiiiills ruuuuuun for my laaaaaajf!

julbord den 1 december... men perikles som artister... pillis blev suuuper glad :D här ska de svängas! fuck yeaaah!

imorgon är det gööörls middag..vi ska käka anka =) MUMS! jag str för typ dukningen ;)
sen på lördag är det dags för caspians dop yaaay! jag kommer va as närvös för jag e fadder å ska stå där framme...omg omg omg frammför ALLA haha! mina kusiner kommer stå å peka å skratta! jag får nog ta en sup innan gaaah!
sen på kvällen är de biiiirthday paaarty för linnsan =) så imorgon efter jobbet ska jag å pillan ner till stan å fixa dop å födelse prelle =)

hälsade på jalle å ludvig igår med... han blev glad när jag kom =D han gillade sina skor! å han har lärt sin krypa...omg vad tiden går fort.. å han har fått tänder! sötis!

naaaheeee träning nu...dags att body pumpa första gången på 3 veckor..omg... ska nog köra samma vikter som innan ändå... den smällen får jag ta imorgon =)

seeee yaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0