varmt?

idag e de värme bölja aj löööve! plus att jag har varit å rengjort min inflamerade tand
känner att jag redan är på bättre humör haha!
tycker jag har varit lätt irreterad senaste veckan.. men så har jag också gott med tandvärk i två veckor haha
2+2=4 JADAAA!

jääääääääääkla vad ont de gjorde.. mkt värre än den förra å den fick dom operera bort! denna ville han inte för den låg för nära nerven så de va stor risk att jag skulle få besvär i framtiden /: men om
den fortsatte så måste han..buuhuuuu!
hoppas att den växer ut lite till så dom kan dra väck den jävlen!


jag e en väderlös historie berättade... skulle ju berätta alla mina helg historier för biff! en historie som skulle varat i 2 min varar i 6 min när jag berättar.. haha feeeett dryg!

pratat med tottsan idag med... så den 30 nov (tror jag de va) flyttar han till staterna...buhuuuu!
men de betyder mer äventyr för mig :D

naaaahhheeee undra om de e okaj att bara träna i underbyxor å träningstopp idag...värmen kommer va olidlig haha! sen blir de ut å gåååå muddan å lennox kanske joinar :D

peaaace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0