sunday!

varför har de varit sol heeela veckan sen kommer lördag å söndag :/ åååh jag vill ju soooola! får la fusk sola
vill ju få lite färg innan mallorca :D

kalas igår va naaajs... kunde sitta ute i tshirt heeela kvällen! efter kalaset drog jag till linn!
där käkade vi räkor å lite annat... jag fick as många cp räkor...ööörk!
sen fick jag rom under naglen å när jag skulle ta väck den så sköts den rakt in i ögat haha!
cp!!

kollade eurovision å spelade spel...palmes lag förlorade heeeela tiden haha
faaan vad grym loreen va! aldrig varit så insatt i eurovision innan... trodde nästan dom ryska gummorna skulle vinna!
inatt har jag varit sten död...verlkligen... hade 5 missade samtal som jag inte hört...siiiik!

nu ska jag städa undan lite grann sen ska jag å andreas till ryssberget å springa.. sen ska jag till mammi med liiite blommor...hennes dag idag ju :D

peaaace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0