stupied giiiirl!

ANNA NILSSON!!

idag har min kaffe bryggare stått på i 10 timmar...är de bra lr? tur jag va uppmärksam å tog brand utbildningen på allvar!
mamma tycker jag ska skriva listor å sätta upp timers i lägenheten gaaaah!

typiskt anna incident idag med: skulle skicka tillbaka ett packet som jag beställt (en kepa) kostade 200 kr
taggar till konsum å fixar mitt paket... ska betala...150 kr?!!?
känner ju nu att jag lika gärna kunde behållt den...haha

denna helgen som gick va en chock heeelg.. jag MÅSTE blivit drogad... för kvällen e totallt BLACK!
jag har iaf varit i mitt esse... varit nära å få stryk av mc knuttar med... haha välte ut deras dricka....TVÅ GGR!
hahahaha!

så får se vad som händer denna helgen... jocke står lite för mitt öde... har lovat att köra honom en gång när han vill... gaaah... annars har berg berg berg tjej paaarty på lördag...wuhuuu!
fast innan de ska jag antagligen på kalas hos mammi =)

denna veckan har jag varit förvirrad... på ett lite halv kasst humör med... haha KUUUUL!
men sluuuut med de nu... de va nog helgen bravader som hängt tungt över mina axlar.. haha!

stiffe han sa talesättet...: jaha e de där skon klämmer!
(jag blev upprörd och säger högt: NEEEEJ de e inte där klon hänger!
hahahahaha de va veeeerkligen cp kul!

neeee nu ska jag soooola!

peaaace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0