kladd kake kaoooos!

jag betämde mig för att suprisa mammi idag! körde å köpte blommor å ställde mig å bakade kladde kaka!
som slutade i katasrof som vanligt när jag e i köket!

hade bestiks lådan öppen så när jag höll på att blanda smeten slant jag å sköt iväg en klick kladkaka deg rätt ner i bestik lådan....ENYOING!
sen skulle jag plocka in disken så blev de lite mkt grejer på samma gång så när jag satte in en tallrik glömde jag släppa den så jag drog ut den igen så den trillade å sprack.. proslin i hela köket!
då va jag tvungen å fram med dammsugaren som jag hade tagit väck påsen ur... så fick sätta i en ny... ja sen fick jag såklart den inte till å funka... dammsugaren sög liksom inte!

men de löste sig tillslut de gör de alltid!

jag å mamma gick en lång runda innan vi fikade =) hände en rolig incident med... några vi känner har köpt en stuga i fiskabacken.. så mamma skulle visa mig huset!
vi stannade utanför den blåa stugan som dom köpt å mamma visade lite hur dom skulle ändra om å så sen gick vi vidare... två hus senare e de någon som knackar på fönstret på en annan stuga... å där i står dom som vi känner...haha mamma hade varit i fel stuga....daaaaah!

nu har jag lagat mat som faaaaaaaan! jag e cp trött å mätt å ska snart sova!

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0