JOBBB!!!!

it´s all abouuut work wooork!
de blir nog att jag ska jobba på lördag... va först orolig att de skulle bli söndag å jag skulle missa luddans dopp :/ men de blev på lördagen :D
så denna helgen kan jag verkligen inte go all in!
jobb lördag å dop söndag :)

synd att brännbollen med jobbet är på fredag så jag måste ju dricka lite iaf haha!

idag va de en chafför som skrattade as roligt inne på kontoret... stiffe härmade honom när vi gick ut efter hörde vi att dörren stängdes... alltså hörde han de till 99 %... de va jag som fick lasta honom sen haha!

om en vecka e jag i mallorca nu :D feeeedt! de ska faktiskt bli jäääätte skönt!

neee nu ska jag gå till träning nr 1!

peaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0