impuls!

igår va verkligen impuls dag! aj laaajk!

va först med totte på baseball sen stack jag hem för jag skulle på kalas men de blev inställt så jag hängde lite i falkvik sen bestämde jag maj för att party hardy!
vi drog hem till j.p där de va liverpool yra... dom förlorade haha hur fan kan man va så insatt i fotboll? siiik!

vår kväll slutade iaf på bånken å de va riiktigt kul där :D wuhuuuuu! hade perfekt fylla va bara glad å flummig hela tiden awsoooome!

imorse blev de frukost på lasses med totte å pillan sen drog jag till fia å vi gav oss ut på utflykt!
först till ett berg OCH EN GROTTA :D där va vi å gick i typ 2 1/2 timme sen körde vi till åhus å köpte glass!
riktig gidd dag :D
så vi har planerat in massa andra utflykter med...nya söndags sysslan! fia har bara 10 söndagar kvar i sverige...de e sjuuuukt!

tack haaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0