HELG!

skönt med helg...igen...tiden springer iväg...LOL!

igår skvätte jag några droppar vatten på stiffe... han doppade maj i kranen! same same!

efter jobbet blev de JALLA! hem å fräschade till maj haha sen hämtade jag linnsan sen drog vi till k stan!
hon skulle hämta sin data... tog ju inte alls lång tid å va inte alls mkt bilar... sen tvingade data nissen oss att vara med i nåt lotteri haha!
kom in till stan vid 17.20 sen va de snabb shopping.. haha jag köpte ÄNTLIGEN min keps å liiite smink blev de å ett par jeans som jag inte testade.... dom va för stora heeeeee!
vi satte oss å käkade å sen efter de va de kört... då va jag fest sugen... å pillan å dom skulle ju festa så de va redan klart :D

fest hemma hos davve sen drog vi till bellas... kul att jag drog hem med pillan jacka...där i log hennes mobil å plånka...UPPPPS!

jag spydde som ett as när jag kom hem :(
haha mådde as dåligt!

men upp med tuppen imorse å käkade lite frulle sen va de iväg å träna på schemat :D vill man va fin får man lida pin... fyllde på min vatten flaska 3 ggr! haha
ikväll blir de mello chill hos linn med ost bricka å räkor MUMS! sen får vi se vad som händer ;)

nu känner jag mig liiite tidsoptimistisk... ska va på kalas om en timme å jag har inte ens gott in i duschen.

JALLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0