funny.anna!

Gunnar (på jobbet) en rolig typ lite sådär gubbig... lite vresig å drar lite fräckisar ibland! anywaaaay!
han står å har tagit av sig skorna... jag tittar ner å ser att han att ett hål framme vid tårna på varje strumpa..
han går fram å ställer sig å beklagar:

- faan de e hopplöst skorna tar sönder ett par strumpor om dagen!

jag går förbi å ska tvätta händer å säger lite halv spydigt:

- du måste klippa tånaglarna fattar du väl!

hahaha de blev helt tyst! choooockeeeen! jag fick skrattanfall när jag körde hem åt hela situationen... typsikt att stiffe har varit ledig idag.. han hade också tyckt de varit suuuuper kuuul :D

nu ryssberget sen hälsa på farfar :) har inte varit där på typ 2 månadet :/ hoppas han saknat mig!

peaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0