blod svett men inga tårar!

ALLTSÅ... de va så varmt å sååå jobbigt att träna idag...sheeeet!
första passet ut va bodypumpen och efter ben övningarna va jag heeelt genomsvättig! jag hade bestämt maj för att köra mina max vikter med så då va jag tvungen att göra de fast mina armar höll på att brytas!
att de sen va cx direkt efter gjorde saken ännu värre...

haha BUUUT I made it! körde hem å fyllde på med energi sen drog jag igen å körde ett combat pass som verkligen e de jobbigaste passet av alla...aj löööve!
så nu e jag duschar å har chillat ner mig i soffan och jobbar på att töja mina short jag beställt från gina...daaamn dom va tajta haha!

imorgon e de jobb...igeeeeeeen! skulle egentligen på möte på banken (igen) fattar inte varför så jag ska ringa å avboka like anna stile :D

naaae nu ska jag återgå till humor galan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0