besök!

idag har jag haft grannbesök!

först knackade det på dörren när jag chillade i soffan efter träningen jag stimmade upp å drog på mig en tröja sprang rätt in i tv å sen kom jag til dörren!

min granne:
- hej ska du flytta?

min minn där... haha chocken... vi rede ut att de va hon där nere som skulle flytta... å så råkade jag säg att hennes ser exakt ut som min!

sen gick jag å duschade... chillar i soffan å de knackar på dörren... jag stimmar upp å drar på mig ett par byxor!
där stor min granne...igen... å hennes kusin? kanske!
så dom fick gå in å kolla in min lägenhet.. eeeeh stökigt å sådär fräsch va ju den! haha men dom tyckte den va suuuper fin!
sen gick dom ner å skulle kolla in i fönstrerna på den som va ledig.. haha fast jag hoppas palme å emrik får den :)

kul att min grannes son inte vill flytta från deras lägenhet där uppe för lala löken har bott där innan.. haha gulligt!

träning nr 2 va awsome också.... faaaan vad jag blir varm nu för tiden? e de kaffet? haha...ökar förbränningen...tyyyyyyp!

peaaaaacee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0