Suckday

Igår ringde mamma å sa att farmor hade blivit sämre så pappa å min faster hade fått köra in!
Nästa gång hon ringde visste jag vad hon skulle säg!
Men ändå när hon sa: farmor är
Död nu så va jag på nåt konstigt sätt inte beredd på de! Farmor har ju alltid varit där, alltid verkligen!
Har nog inte fattat de riktigt ännu! Eller vill fatta de! ;(
Men får försöka tänka att nu slipper hon lida, slipper ligga på sjukhuset som hon verkligen hatade!
Hon kommer vara med på våra kalas på alla julafton å allt annat fast från en annan plats :)
Farmor va en party pingla haha å de ska jag fortsätta med i din ära haha!
<3 kommer sakna dig!

Saaaaao de va den känsliga biten!
Nu sitter jag hos Jenny med färg i håret! Visste inte hur jag ville ha de när jag kom hit men vi slog ihop våra huvud hoppas de blir bra :)
Tandläkaren 13.15 päckaaaaaa!

Sen ut å springa i soooooolen yeeeey!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0