missförstånd!

90 % av mitt liv består av missförstånd haha å de e verkligen KUUUL!

så aktiv jag varit idag händer typ aldrig!

städat lägenheten å tvättat! varit ute å gott bullerby rundan! käkat frulle hos pillan å blivit masserad!
varit på ett combat pass, ett cx pass å ett rpm pass! seeeen hem å käka HUNGRIG!

imorgon blir de morgon promme igen...de ska va soooool YEEEY!
sen blir de frukost på ritz men parke, jalle, pippan å muddan... JAAAAAAA! as länge sen jag träffade mudde så lär väl få en smärre tjock med hennes bebbe mage =)

haha nu ser jag att jag skrev smärre tjock... menar chock såklart men för kuuul att ändra!

min tv har gett upp igen... kollar på filmen som e i dvd...om å om å om igen... orkar inte byta så nu kan jag sista harry potter filmen utantill!

laaajter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0