Min lördag!

vaknade å drog å tränade... allt i sin ordning...sen kom pillan direkt efter träningen...
vi hängde upp tvätten och dammsugade haha!
uttnyjjniiing haha yeeeees älskar de ordet....testa säga de högt!
utnytjing utnytjing utnytjing

vi besökte systemet å ica å satte oss på bakgården med engåns grill å alkis påse!
vi bjussade över sebbe å parke å donni på korv med bröd...mums!
sen upp å värma oss å göra oss iordning sen hokade demet up! vi spelade lite spel sen fick vi för oss att dra till
någon blom i bromölla heeepp heeeepp!




SEEEN skulle jag å pp ha giiirls night ouuut på bånken BUUUUT!
pippan blev daulig... vad gör cp anna? jo jag sätter maj på tåget HELT själv! men innan detta hittade jag inte biljett atumaten å fick fråga runt...sen ropar jag över på andra sidan å frågar varit faaan tåget går ifrån..
jag måste ha sett ut som vääärldens största fyllo! i kstan bestämmer jag maj för att våltgästa fia å mario..
som har lite folk hemma å spelar spel :D
de slutade med att jag sov över där... haha alla 3 i sängen å mario i mitten...MYYYS!



sen denna dagen har jag å fia spenderat utomhus i sooooolen...löve löve löve!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0