Livet är en fest!

Word!

Haha loooool längtar inte tills jag kommer tillbaka till verkligheten... Sakta men säkert!

Igår va de lördag = festdag! Yeeeey!

Hade chill häng med pp på bakgården, vi solade, drack å tjötade! Fantastiskt!
Sen åt vi en hel varsin pizza... Jag har verkligen ingen botten!
Mådde dåligt å låg i mat koma å att få i sig sprit va inte lockande haha men what the fuck liksom!

Jag gick all in igår! Really! Finemang ju!
Rondella rullade ut röda mattan å vi gick in!
Mkt trevlig kväll med massa nya å gamla människor!

Juuuuust de lipsil med ju! Ffs! Gråta på fyllan hör till ovanligheterna thaaank god! Meeeeen kan hända!
Kul att märka att jag faktiskt har känslor ibland!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0