LEDIIIIG!

Uuuh vad SkÖnT!

Ska snart möta upp pippan å gå morgon promme sen hem till henne å käka frulle! Muuuums! E dööö hungrig nu! Gaah!

Gick upp kl 7 faktiskt... Sjuuuuukt men e snart färdig städad sen e de bara chiiiilla å festa å träna resten av helgen :)

Imorgon kommer tutteeeee yeeeeeey!

Tänkte skriva upp allt jag köpte i helgen så jag fattar att inga mer klädes inköp denna månaden :)

2 par jeans
1 par jeans shorts
2 par tränings byxor
1 par tränings shorts
6 tränings linnen
7 linnen
1 college tröja
1 skjorta
1 stickad tröja
2 par öron hänge
1 armband
1 skärp

Tror de va allt!!

Meeeen nu ska jag bara börja köpa sånt jag verkligen behöver eller fastnar för :D

Ajaaaa laaaajteeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0