Fika å fotboll!

Igår började jag å pillan dagen med en as naaaajs promme! ut till trädenborg...tog massa foto å greeejs!
sen kollade vi på klockan å insåg att vi va fett sena!
skulle nämligen träffa mudde å parke på ritz å käka frulle =)

de va naaaaajs :) jag skulle testa kaffe men blev stressad när jag skulle beställa så tog grönt te....:/ buuuuu
sen va de hem å byta om för tydligen skulle jag spela fotboll med totte å simme.. haha
kuuuung va jag vilka straffar! what a shame att jag slutade...sry lansdlaget!

sen hängde jag med bff resten av kvällen... vi tittade på den gröna milen å totte envisades med att jag grät? men neeeeeeej! i don´t dooo crying!

inatt har jag haft mardrömmar... pettro fick en demon i sig (the sercret cirkle) och hon skulle bokstavligen döda maj! snorunge!

nu har jag precis varit å gott å nu käkat frulle! snart ska jag j.p å andreas springa på ryssberget... puuuuust!
sen e de chill i sooolen med pillan med pizza å grogg! faaaantastiskt ju!

peace

Kommentarer
Postat av: Fia

Jobbigt att secret circle ger dig mardrömmar :)

Sjukt läskig serie ju. Haha!

2012-03-04 @ 14:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0