feeedt vecka!

jag har ätit något skit vaaaarje dag denna veckan...ehm för att vara maj e de en chock!
tur jag e tränings narkoman... men nu e de sluuuuut med de =)

tandläkaren idag med... jävla nöt!
tog lite koksalt å sprutade in...två sprutor bara dom andra ggr har dom typ tagit 10 sprutar.. å nu hade jag cp
ont kan ju knappt öppna munnen å käka fan!
men dom sparar ju på pencillinet... good job!

frillan å färgen e jag super nöjd med... blev brunt med lite röd ton :D

varit på fika hos parke å sebbe...kaffe med mjölk... lr mjölk med kaffe :D
sen sprang jag en runda...rätt långt faktiskt =) yeeeey... sen har jag å pillan hängt på konusm!

moppe tyckte vi va idioter som stod utanför konsum å fikade på en varsinn glass haha!

jobb imorgon igen heeepp heeeepp...sen går jag dagtid i 2 veckor... tjoooo!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0