Bebbe!

igår blev de inte många barn gjorda!
va hos totte å hängde lite med honom innan han drar tillbaka till hbg! men va heeelt död så drog hem vid 8
till min älskade säng <3

jobb idag....puuuust! alla kollade konstigt å små flinade när jag kom imorse... jag frågade lite bitsk vad alla glor på! då tom i bollen tycker att jag verkligen är en pigg solstråle på morgonen haha veeerkligen inte!

men efter 4 hände nåt.. jag blev super pigg å träningen gick awsome å sen va jag ute å gick =)

stiffe andvände knickersbyxa till mina träningsbyxor... 60-talet haha


juuust de nu glömde jag nästan vf jag skulle göra detta inlägget!
inatt fick jalle sin lilla Ludvig...såååå himmla sööt <3 åååh vad jag längtar tills jag får träffa honom!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0