Skärpa till sig!

blir ju too moutch info att skriva ner när jag inte gör de med jämna mellanrum!

varit på mallorca å chillat med mammi <3 de va faaaantastiskt... hem å packa om sen drog jag till tysklnad med
plåt gänget... ääääntligen skulle jag få paaardy med stiffan!
vi gick all in på fredagen... jag å stiffe körde CLUUUUBIIING till 5 typ... vi smet från dom andra å körde lite eget race! fuck yeah fuck yeah!
vi skulle ta ut cash te maj... jag skrev 800...vilket egentligen blev 8000 ju... de gick inte så provade 400 (4000)
sen fattade jag att de stod i euro haha... einsteins!
upp på lördagen å jag började dricka direkt ville verkligen inte bli bakis!

så blev full typ direkt... alla ville power napa....inte anna nilsson... j.p gick in till andreas å stiffe fick dras med maj =) fuuuuuunnyyy! NOOO regreeeeeeeets! 10 kr för den som tar hand om anna!

jag va nog som värst när vi satt på restaurangen... as drytt! ville bara cluuuuuubiiiiiing!
kvällen slutade med att jag å stiffe cpade (jag cpade) jag trillade å slog huvudet i skrivbordet!
la mig på golvet.... dom skrattade lite tills stiffe ser att de rinner blod i hela mitt ansikte.... han skriker typ HON BLÖDER ANDREAS HON BLÖDER! vilket gjorde att jag greps av panik!
en handduk å 20 min senare fick dom slut på blödandet... haha!

mådde jag dåligt dagen efter? japp!
utcheckningen va kl 12..... 11.55 ligger jag fortfarande i sängen med allt slängt runt om mig haha!

en awsooome helg... synd bara att jag inte tog den där powernapen så jag kunde cluuubat all night looong!

har varit helg jjäääävvla hjärndöd hela veckan... buhuuu!
tar på krafterna att vara på topp!

midsummer:
rörigt å inte helt nöjd! att de sen finns svin å idioter kan vi inte göra nåt åt!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0