omg!

kom nyss på att jag jobbar ju bara imorgon med sen e de SEMESTER :)

denna helgen har varit chiiill!
i fredags drog jag å pippan till maxi å handlade massa gott sen kolla vi på twilight å åt heeela kvällen!
i lördags så va de bara upp å hoppa å av å jooobbaaaa!
har hållt på i det nya magasinet å lägga ut kilar å massa skiiit...HEAVY!

stiffe han tog i så mkt en gång när jag skruvade så han råkade fisa... haha de va kuuuuuuuuuul!

jag klämde mig efter 10 min.. alla började skratta jag blev sur å satte mig ner å sa att jag ville hem... haha!
jobbade till 4 sen va de typ hem å korka upp... vad e en lördag utan alkohol?
de va en kuuuulig kväll.... fattar fortfarande inte hur pillan kom till bromölla? vi hämtade upp henne där.. haha

idag har det varit dop för ludvig =)
de va fiiiint han va jäätte söt å duktig =)

sen har jag stor städat lägenheten å tvättat å försökt packa liiite...går sådär.. nu har jag käkat så jäääkla mkt så nu måste jag nog ut å gå en liten sväng... puuuuh!

sen hem å in i duschen sen lägga maj så jag e pigg å glad imorgon så jag kan cpa stiffe över mkt fast de e en måndag... sen får dom alla där nere en pause vecka från anna panna nilsson :D
å jag en välbehövlig rehab vecka haha!

peaaace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0