sluuut på semestern!

sist jag skrev här va dag 1 på min semester!... idag e de sista dagen.... how sick?!
vad har jag gjort i 3 veckor?

vecka 1: jobbade jag faktiskt två dagar sen killebommade jag resten =)
de va awsome... fia bodde här =) korab å kushen kom ner på lördagen,.. jag fia å krille golfade i regnet!
fast på stan va de sådär... träffade knappt några man kände?

vecka 2: började med utflykt på ¨måndagen med krille å pakre... vi va på österlen runda heter de va?
de va myyys!
tisdagen va de picknick å brännboll på slottet.. sen stack jag,krille,parke å donna till hällevik å badade... lång grunt vatten fuuuuck yeaaaah!
onsdagen va de vollyboll i sandviken...feeeedt!
sen kom jag inte riktit ihåg? krille taggade till new york där på fredagen... buhuuuu! 5 weeks of dance fuuuck yeaah! jag å pillan drog med jocke å virtanen till m&m i åhus... de va awsooooome!
på lördagne va de fias white party....avskeds fest =)
söndagen va jag heeeeelt fördärvad!!

mitt största problem denna sem har varit sömnen.. haha har snittat på 10 timmar per natt... vilket har fördärvat mig sakta men säkert!
så denna veckan har jag ställt klockan...så jag har bara sovit 8-9 timmar ;)

träning har också varit prio nr 1 under semesetern =) awsooooome! typ 6 av 7 dagar i veckan hänger jag på fysicum...awsoooome!

imorgon blir de kusse träff med 5 kamp å grilla sen östersjö...awsooome.. ikväll ska jag hem till andreas å lotta å förberedda liite med sätta upp tält and stuf!

idag flyttar fia till l.a...how sick? aaaaah nästa gång jag träffar henne e i l.a... de e bara knappt 2 månader kvar =) längtar sviiiiiin mkt..

seee yaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0