Semester!

dag 1 på semestern... awsome =) skönt att inte göra nåt... en dag iaf haha ändå ska jag till frissan kl 1... jag
e helt enkelt inte gjord för att inte göra nåt! kommer sluta med att jag står med pappi å målar hemma hos dom
haha! lika rastlösa båda två =)

denna veckan har jag planerat upp iaf... imorgon ska jag jobba.. haha caaaaash!
lite dumt att de va den dagen jag å fia å elvis skulle till stranden bara =(

sen resten av veckna e de killeeebuuuuum! längtar bågot fruktasvärt =D fia ska bo här också... woooop woooop!
jag å pillan har laddat i fleeeera veckor!

helgne som varit så i fredags började vi med kinect sport spel sen drog vi till josse,sofie,berg!
de va awsome... lördags chillade jag å Krille... lite film å chips =) lite bröllops planering haha!

igår va de grill hos jalle med brudsen.. luddan skrattade å va jääätte söd typ hela kvällen =)

neee nu måste jag förberedda maj mentalt för min makeover....PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0