tisdag

blogg.se/cp! bloggen på datan blir allt i en enda gröt! Men kan lägga upp bilder! mobilen blir de mellan rader men går inte lägga upp bilder...cpcpcpcpcpcpcp! jag å fia hade moment på fejjsan (som jerker kallar de) l.a minnen...omg vill tillbaaaaka! typ NU! faaantastisk resa! berättade för mamma idag att jag käkar 4 ägg om dagen.. hon fick damp å babblade på om kolestrol å annat mög! så nu får jag väl trappa ner till 2 ägg om dagen...buuuu! försöker även börja äta på kvällarna efter mina träningar.. har aldrig gjort de innan... meeeen man ska ju egentligen... så nu har jag slutat käka frulle.. haha sover 10 min extra iställe! sova e de bästa! <3 jag får nog ge bort min data! den gör att jag blir av med alla mina caaash.. beställa kläder.se! jaaaaaapp! laaajter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0