Stooooorm!

Tjuuuuuhuuuuuu!!

Storm is in tha house bounce! HÖÖÖST!!

Nyår blev fantastiskt kul! Spenderades i k stan hos Fia å Mario mannen!
Ja pp x 2 övergav sbg! Goooood one!!
95% av söndagen spenderade jag i soffan! Orkade inte ens följa med parke å cp sebbe å käka pizza! De e illaaaaaa! Jaaaadaaaaaa!!

Igår på jobbet va jag trött! Idag på jobbet har jag varit efterbliven! Jag har varit tredje hjulet å varit looostare än vanligt :) å till råga på detta elände har stiffe å macke omedvetet frusit ut mig haha!! L!

Skadade min fossing idag! Skulle hoppa in till Stiffe i trullen men min fossing hade inte kommit in när dörren blåste igen PANG! Först skrek jag en gång för jag klämde mig sen skrek jag en gång till för att de verkligen gjorde cp ont!

Taaataaaaaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0