Skift!

Helgen e över igeeeeen!

I fredags hade jag å jalle fredags mys med tacos och blåbärspaj :) muuuums


I lördags va de jobb dags! Jag skulle stå ute hela dagen så jag drog på mig mitt underställ plus min one piece :) sköööönt!
Sen va de dags att svira om till feeeest om vi va taggade :)
Grand slutade kvällen på!
Awsooome!

Igår va jag skit dålig! Helt dööööd!!
Men tränade trotts allt igår kväll! Duktig idiot :)

Idag började jag dagen med att ut å gå med bergan!
Sen gick jag å pillan till doktorn där dom kollade mitt cp knä! Fick lite penicillin å grejs!
Buuhuuuuu!
Men hon sa inget att jag skulle vila så jag tränar på som vanligt!

Har börjat jobba skift btw å de börjat jag med att vara ledig mån å tis! Haaaaa!

Laaaajter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0