Kuuuul dag!

Idag har varit en kul-dag på jobbet!

Först berättar jonte att när han skulle cykla från magasinet till verkstad så hade de varit jätte mörkt sen helt plötsligt hade han cyklat rätt upp i en stor grus hög hahaha!!

Sen stod jag å Stiffe inne i ett magasin å han började backa å snubblar över en gummi matta å gör platfall baklänges! Haha jag dooooog stod å skrattade non stop i 10 min! Seeeen (detta är min version) Stiffe måste känt att han blev till åtlöje å detta vill han inte va ensam om! Så när jag börjar gå sparkar han till mitt stödjeben så jag flyger baklänges samtidigt som jag vänder i luften på nåt konstigt sätt å landar platfall på marken!

Detta gjorde ont! Detta va verkligen as kul! Haha
Verkligen in My Face!

Så när jag va ute å gick ikväll kom jag å tänka på detta vid tre tillfällen å började skratta! Psyyykooooo!

Taaack haaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0