fett daaaaaag!

parke å titt britt (parkes mamma) har gjort knäckisar till mig idag....uuuurgulliga!
men nu e jag såååååå jäkla mätt! går inte sluta äta.. nu har jag gömnt dom!

jag å paket körde ner till stan...japp vi körde haha...laaaaezzzzzy! skulle käka semla.. går först in på coffee house...elle nej parke snubblar i trappen så hon trillar in HAHA! men där har dom bara bäbis semlor...
så vi taggade till ritz iställe...tog en varsinn vete semla =)


jag tog också te; höst glöden!.... awsooooome!

nu när jag har käkat nästan en hel bruk knäckisar ska jag snart av å träna... först e de body pump å cx sen e de lite pause sen combat =)... träningskväll!

sen hoppas jag att andreas kommer ikväll å lagar tv... börjar bli feeeett frustrerad!


laaajter!



haha denna bilden e sååååå rolig!... vår sista morgon promenad... jag mår dåligt å känner maj döds sjuk
sen har jag jäääätte ont i min visdomstand.... ja jag tror nästan bilden visar de mästa!

laaaaajter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0