5 timmar 45 minuter!

så länge har min tv varit ur funktion nu...BUuuuuU! hatar allt som har med tv, teknik, telia ALLT MED T!!! tydligen!

mitt shopping freaky grej fortsätter...gaaaaah
har varit i valet i kvalet att beställa ett par klar blåa jeans... sen gjorde jag ett försök på gina men dom hann
ta slut... sen tog jag en storlek större... hann inte de heller...sen en storlek mindre men dom kom inte helle ;(
men sen hittade jag dom här på hm... yeeeeeey!




spinningen idag va CEPE jobbig!.. de va kalle... han e hopplös... haha en låt på 26 minuter.. då stod vi nog upp 20 av dom minuterna... daaaaamn it!
sen efter de va de bodypump..sen va jag finitooooo.... hem å käkade lax å matvete med grönsaker..MUUUMS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0