20 februari!

jadaaa! tur jag e ledig mån-tis denna veckan...idag har jag varit cepe trött! men men dags att piggna till snart å sticka till träningen =) idag blir de först spinning sen bodypump! yeeeeey! igår hände de äntligen...BB som i biiiiig brooootheeeer! spenderade kvällen med paket! vi va först på bk å käkade sen köpte vi some candy på hemmakväll.... yeeeey sen va kvällen räddad! haha tenny?!?! wtf! å hon kuk bloggerskan...hur sjukt oväntat va inte de? haha vi dooog lite! men nötterna på loftet då? Really? idag har jag spenderat min dag med att försöka få ihop telia skitet så min tv funkar...men NEEEJ! de går absolut inte å jag har dampet! så nu lägger jag de på hyllan till någon kommer hit å fixar de åt maj =) HJÄÄÄLP! har jag skrivit om i lördags? kommer inte ihåg men en kul kväll... som urartade lite när vi spelade med andra ord... jag blir skit sur när dom anklagar maj för fusk fast jag inte fuskar!! johan strand är ett mongo som inte kan ta att han förlorar över en tjej! HAAAAA! vi drog till olerys... lite hux flux blev de nog haha... men de va fuuuuuuunnnnnnny! peaaaaace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0